090312

hejsan !

vad ska man säga om idag ? stendöd i skolan eftersom jag snackade med jesper i telefon en stund igår ! upps . annars hände det väl inte så mycket speciellt i skolan idag . första lektionen hade vi elevens val . då satt jag bara och läste i min bok . på matten var det vara att räkna och på musiken lärde jag mig spela det där bluesackordsaken på piano . efter maten hade vi engelska och då var jag väldigt nära på att somna ! men jag lyckades som tur var hålla mig vaken . sista lektionen var no:n med cissi . vi kollade på två små filmer om ljud och hörsel . den första såg jag . men jag somnade när vi skulle kolla på den andra ! pinsamt eller vad ? haha ! så när jag blev väckt när lektionen var slut stod alla i klassen runt mig i en ring och skrattade åt mig . men det får jag väl ta ! haha ! cissi var iallafall inte arg .
ikväll är det träning , hur koncentrerad jag nu kan va på den . det märker vi ju !

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0