090311

god morgon !

jag vaknade för en halvtimma sen kanske . jag som ville sova ut nu när vi är lediga idag . idag ser min dag ut så här : plugg , plugg , plugg , träning och plugg . men får väl hinna med att blogga lite med under tiden .

igårkväll vid halv tion åkte jag till stina för att va med henne , becca , kajsa , moa och maja . mycket trevligt faktiskt . haha ! kollade på gamla filmer sen vi var små . haha ! vid tolvtiden tog jag cykeln hem och la mig . men det var en mysig kväll tycker jag .

just nu funderar jag på att ta lite frukost , men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på . något hittar jag väl .

ha det bra ! puss <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det var mysigt , du är så söt ida :)<33

2009-03-13 @ 14:27:10
URL: http://rebeccafridsall.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0