090310

hejsan bloggen !

igår blev det ingen stefan holm . jag och anna följde med mamma till jönköping . hon skulle på ett möte så anna och jag gick på a6 . anna köpte ett par skor som jag med ska få låna (A) och två ljus . mer köpt blev det inte .

idag är det tisdag , vilket betyder att det är studiedag imorgon ! yea !
i skolan idag hände det faktiskt inget speciellt . vi hade teknikprov , men jag hann inte göra det färdigt , så jag får förhoppningsvis fortsätta en annan dag , men jag kan det inte så bra så nu hinner jag ju plugga lite mer . sen fick vi reda på betygen på vårt föredrag . det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle gå . så jag är nöjd !

ikväll är det fotbollsträning . annars händer det väl inte så mycket mer .
nej , nu ska jag börja plugga . vi hörs nog ikväll !

jag tycker bara att ni ska få se en bild på mina cupcakes . dom ser kanske inte så goda ut , men det är dom !

my cupcakes <3


kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0