090309

hejsan alla !

idag mår jag super ! vet inte varför , det bara är så .
idag var det ju skola igen efter en lång helg . jag skulle egentligen haft ett tyska"föredrag" idag men jag "glömde" det så jag ska göra det imorgon istället . på no:n hade jag och ewa vårt föredrag om tunntarmen . jag tror att alla älskade våra fina bilder ! haha ! men det gick bra för oss tycker jag . på so:n kollade vi på emil i lönneberga . det var fan askul ! haha ! jag och bella hade kul iallafall (A) . vi fick också våra omdömen . jag tycker att mina ser helt okej ut . jag är nöjd .

när jag kom hem från skolan och ställde in cykeln så jag detta fina vårtecknet . SNÖDROPPAR ! våren är på väg folket ! JIPPI !


snödroppar !

nu ska jag på utvecklingssamtal vid halv fem . önska mig lycka till ! sen ikväll är det träning . men vi ska bara ha snack med stefan holm i två timmar .

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0