090306

hejsan !

förlåt mig för väldigt dålig uppdatering idag . har lite dåligt samvete men nu lägger jag ju iallafall in något .
dagen började då med skolan . första lektionen var handledartid då man ändå mest sitter och snacker med folk och så pluggar man kanske lite , men inte så mycket . haha ! den lektionen var ändå jäkligt seg ! efter det hade vi so . den var såå tråkig att jag var supernära på att somna . inte bra , men så blir det bara ibland . på idrotten hade vi ju redskap idag igen . var jätteorolig för kullerbyttorna eftersom jag inte kunde göra det ! men efter 40 minuter testade jag på en jättetjock matta och då klarade jag det direkt . sen testade jag på den smala mattan och kunde det där med ! vadå glad ? hihi ! sen skulle jag bara testa att stå på händerna för jag hade det kvar och jag trodde verkligen inte att jag kunde det . men sen kunde jag stå rakt aslänge utan vägg ! vad är det med mig idag ? aja . . . hemkunskaper var mer än seg idag och sen var det hem .

när man kom hem från skolan åt man lite mat och stack på fotbollsträning . det gick verkligen inte bra , men det var ganska kul . på vägen hem var det en trevlig pratstund med becca .

väl hemma från träningen så satt jag på annas rum och gjorde henne lite sällskap när hon satt vid datorn . sen kom robin och så kollade vi på roliga youtube filmer ! haha ! sen åt vi pommes och kött , mums !

nu är jag ensam hemma och har supertråkigt ! någon som vill göra mig sällskap (A) ?


dagens outfit :)

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0