090304

idag var ännu en sån här dag då jag bara vill dö ! jag ville verkligen inte upp ur sängen ! och första lektionen idag var idrott med 7b , 8b och 9b , men bara tjejerna . jag och stina var på lag först , vi var dom ända som var två , resten var tre på varje lag . men sen kom claudia in i vårt lag med . gick faktiskt ganska bra , och jag blev pigg ! haha . efter den fick vi duscha och så på tio minuter för sen skulle vi till datasalen och ha en lektion där . där handlade det om tjejr som utsätts för sex och vad tjejer vill visa på kort och vad killar helst vill visa och skillnaderna . den var faktiskt ganska lärorik ! vi hade matrast efter den , då satt vi typ och spelade kort till vi fick äta och så . vid halv ett gick vi på tipspromenad och slutstationen var höga rör där vi grillade korv och så . mysigt , men kallt !
nu är jag hemma från skolan och mina strumpor är hur blöta som helst ! jag orkar inte ta av mig dom . lat jag vet . . . om två timmar är det fotbollsträning . får se vad jag hittar på innan . vi hörs !

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0