090303

har inte så mycket stt säga om skolan idag mer än att den tog väldigt lång tid , kändes som dagen aldrig tog slut ! sen när den väl var slut och jag skulle hämta mina grejer i mitt skåp , tror ni inte att mina nycklar är borta då ? jag blir så arg på mig själv ! har tappat dom , men får hoppas att någon hittar dom åt mig .

när jag kom hem från skolan så hittade jag mitt halsband i brevlådan ! MUMS ! lovely ! kom jävligt snabbt eftersom jag beställde det i söndags kväll . en bra sida helt enkelt .


mitt halsband från cocoo.se :)


vid halv sju är det fotbollsträning , om jag ska träna . har lite ont i halsen men det ska nog gå bra ändå .

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0