090302

idag när min klocka ringde ville jag som vanligt inte gå upp , men måste man så måste man ju tyvärr . blev att klä på sig , äta frukost och sticka till skolan . som tur är kommer det bli en skön vecka denna veckan eftersom det är temadagar måndag , tisdag och onsdag .
vårt tema handlar om jämnlikhet , så det första vi gjorde idag var att gå till bion och kollade på "rallybrudar" . den var helt okej faktiskt . efter den filmen blev jag astrött men vi pallrade oss upp till skolan igen . vi hade ändå rast i en timma och lite mer då så det var lugnt . när vi hade ätit delades vi upp tjejer och killar för sig , så var det resten av dagen . först efter maten hade vi lektion med cissi . vi kollade på två filmer som handlade om jämnlikhet och skillnaden mellan killar och tjejer . efter det hade vi sedan lektion med eva . det var ritkigt kul faktiskt ! vi pratade positivt och negativt med att vara tjej och killarna gjorde lika dant i ett annat klassrum , fast positivt och negativt med killar då . sen bytte vi lappar , det var faktiskt kul att se vad dom sa ! sista lektionen för dagen hade vi camilla . då skulle vi klippa ut bilder ur tidningar och sätta ihop hur vårat liv ser ut om 15 år .
när skolan var slut cyklade jag hem . det snöar inte lite heller ! fick en massa i ögonen så jag såg inte ett jäkla piss ! systern min hade lagat mat till mig när jag kom hem , så jag slapp fixa det själv iallafall . nu sitter jag här och bara slappar och vill inte ut och träna sen !
är ju mathusrundorna elva varv idag . hoppas det går bra !

kommer mer efter träningen och älskade 90210 sen !

fresten , jag behöver hjälp med en sak . ska jag me till örnsköldsvik på torsdag och köra usm fast jag inte har tränat på en och en halv månad (skidor) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0