090301

hej bloggen !

jag har precis vaknat och jag kollar på vasaloppet . ingen landsbroåkare i syne än ! det lär bli en slappardag för mig idag . är så jävla trött sen i fredags och igår !

ja , igår var det ju då lagfest hos izza . kom dit vid klockan sju ungefär . då vi stod och snackade i köket . efter ett tag blev det dans och sing star . jag hade hyffsat kul iallafall , det var kul ibland och tråkigt ibland . jag ska bara säga att vårat lag sjunger så jäkla bra asså ! haha ! tyvärr har jag inte mycket bilder eftersom mitt batteri i kameran tog slut . men här kommer bara några när vi sjunger sing star .


elin , julia , hanna , mathilda , malin , emma och gabbi :)



mathilda , malin , emma och gabbi :)


puss och kram , skumbanan :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0