MÅSTE SLUTA!

Var ju nere på husvagns Svenssons innan. Där var ju inte jag så intresserad så jag gick mest runt och hade lite tråkigt. Haha! Vi köpte iallafall lite småsaker till husvagnen. Efter det åkte vi ner till stan. Jag hittade en affär där det såg ut att finnas massor med snygga kläder, men den var ju självklart stängd. Så jag får pallra mig dit när den är öppen någon dag. Det blev två nya köp idag med. Nu ska jag sluta shoppa! Jag måste sluta med det nu!
Inne på Vero Moda så berömde kassörskan mamma och mig för våra fina ögon. Haha! Tack så mycket (A).


Kofta och tröja - Vero Moda



Om lite mer än en timma ska vi till relaxen här på campingen och mysa i två timmar. Det blir bilder och uppdatering efter det. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Linnea Gillsand

Jättesöt tröja ! :)

2009-07-21 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0