HEMMA!

Nu har jag precis kommit hem från Gamleby. Det känns skönt att vara hemma i huset och inte bo i en husvagn hela tiden. Inte för att jag kommer vara hemma så länge precis, men ändå.

Idag var det underbart väder, jag tror det var varmast idag. Inte ett moln på himlen. Så efter att förtältet och allt var nerplockat så gick vi ner på stranden en stund. Där solade vi och badade. Jag känner mig inget brunare, men det hoppas jag att jag är iallafall. Även idag spelade vi Chicago. Jag kom iallafall tvåa idag. Jag fick ett fyrtal i början, så jag tjänade inte så mycket på det. Synd! Hade det kommit liite senare så hade jag nog vunnit, men that's life. Det är ju bara ett kortspel, eller hur? Vid halv tre tiden gick vi mot bilarna och åkte hemåt.


Inte ett moln, så långt ögat kan nå!


Blir man något brunare eller? Glömde en vit underdel så det fick bli den
blåa. Men vad gör det?

Fresten, jag såg något väldigt lustigt när vi åkte hem. Jag satt och kollade ut genom fönstret. Vi åkte på den stora vägen, sen kom det en liten mindre väg in mot skogen. Vid den vägen så var det en skylt med en pil på. Gissa vad det stod på skylten? Det kanske inte är så lustigt, men jag tycker det för jag har aldrig sett något sånt iallafall. Jo det stod: Slipsmuseum. Vem vill gå på ett museum fullt med slipsar? Nej, inte jag iallafall. Haha! Någon vill nog säkert det eftersom det finns.


Stannade vid godishuset i Vetlanda, så nu ska jag smaska ikväll (A).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0