Tivoli Cup 08 in my heart

Det blev inga backintervaller eftersom min MP3 var sönder när jag gick och hämtade den på Annas rum. Det kanske inte är hon som förstörde den, men den är iallafall sönder. Som tur är fick jag min nya mobil idag! Så himla skönt! Så nu får jag ta och lyssna på musik på den när jag ska ut istället.

Det fick bli lite Fit To Strip istället. Det är ju också träning.

Kollade på bilder från Tivoli Cup 2008 innan. Det kommer jag nog göra hela denna veckan. Jag vet, jag är en nörd, men jag saknar det så himla mycket. För att göra äkta Tivoli Cup stämning så sätter man på låten Forever med Chris Brown. Då börjar faktiskt tårarna rinna på en. Jag är nog inte ensam om det. Eller?
Måste bjuda på lite gamla minnen. Bilderna blir i oordning, men det gör inget.



                  

Kommentarer
Postat av: messie

fin blogg :)

2009-07-06 @ 14:19:46
URL: http://messienplayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0