090714

God morgon!

Hur har ni sovit i natt? Själv har jag inte sovit alls bra. Det har varit sjukt varmt! Nu nästa natt ska jag ta in fläkten så att den blåser på mig. För fy vad varmt det var! I och för sig har jag hunden hos mig också, men så varm är hon inte.

Vädret här är toppen idag! Solen skiner, det är varmt och det VAR nästan inga moln på himlen innan. De börjar komma nu, men de försvinner nog snart igen (A). Vi ska nämligen till "stranden" för att sola och bada idag. Man får ju passa på när vädret ändå är hyffsat bra. Enligt vädret kommer det bli varmast i Sverige här omkring där vi är idag. Vilken tur man har!

Klarblå himmel (nästan).


Kan väl bli en bild på dagens outfit också.

Vitt linne - JC
Linne med tryck - H&M
Shorts - Vila clothes
Armband - Kicks


Ha en bra dag ! För det ska jag ha idag!

/Idaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0