090709

God morgon!

Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men jag var knappt hemma. Först var jag ju i Kosta och sen åkte jag till Ellen och var med henne och Julia. Vi åkte ner till sjön och badade en liten stund. Sen gick vi upp och satte oss på bryggan med filtar omvirade runt oss och pratade. Det var riktigt mysigt faktiskt (A). Lite senare kom det en massa ungdomar, och då blev vi lite rädda så vi åkte hem.


Idag ska jag nog va med Ellen. Sen ska även lite släkt komma hit och fika. Det blir även en liten rullskidtur. Fast vädret är så tråkigt just nu, men det ska inte hindra mig ändå.

Jag och Issa idag på morgonen. Var tvungen att täcka
över ansiktet.


Ha en bra dag! /Idaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0