090708

Hej!

Idag har jag varit i Kosta. Det är därför det inte har kommit någon uppdatering. Jag är faktiskt stolt över mig själv (A). Jag som alltid brukar köpa en massa köpte typ ingenting idag faktiskt! Haha! Det blev bara ett par knälånga mjukisbyxor och ett playstation-spel. Samt lite naturgodis, men det räknas inte.
Träffade även Ellen och Julia där. Det är ganska konstigt att man åker just samtidigt tycker jag iallafall. Så när jag såg Ellen så kom jag ju på att hon fyller år snart (A). Så Ellen, vad önskar du dig? Du måste svara! ♥


Dagens outfit :
Tröja - Gina Tricot
Jeanstights - Gina Tricot
Sandaler - Abrahamsons skor



Mjukisbyxorna jag köpte.


Spelet jag köpte. Har spelat det hos Robin och det är skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0