090705

Hej!

Än så länge idag har jag inte gjort alls mycket. Ska på kalas strax för min kusin Gustav fyller 7. Ett stort grattis till dig!

Lyssnade på tracks innan, den största och bästa sommarplågan låg ju etta nu. Jag älskar den låten. Haha! Jag får sån sommarkänsla av den.



Till de sista låtarna av tracks så började jag och Anna baka kladdmuffins. Vi han knappt baka färdigt dem innan vi skulle ut och gå med mamma och Ulrika. Kusinerna Axel och Gustav följde med oss på promenad, fast de cyklade. Efter en bit vek Anna och jag av och gick en annan väg en de andra. Vi tyckte det var tur att vi bytta väg, eftersom vi hittade en smultronställe! Underbart! Vi ska cykla dit och plocka någon dag snart (A). Ska bli hur gott som helst.

Nu ska jag hoppa in i duschen, så hörs vi ikväll.

/Idaa

Kommentarer
Postat av: felix

jodå heta tjejer som dansar iaf ;P

2009-07-06 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0