090704

Hej!

Nu var det ett tag sen. Datorn har ju varit sönder så jag har inte kunnat vara inne. Ska försöka börja uppdatera lite nu igen (Y).

Solen har ju skint i typ två-tre veckor nu. Hur skönt som helst! Men nu är väl sommaren över och regnet öser ner utanför. Passande så har jag fått ont i halsen och är sjukt hes. Jag roar mig med att lyssna på Michael Jackson som jag har upptäckt hur bra han är nu, men upptäckte det inte förän han dog. Jag tycker iallafall att han är så sjukt bra!


Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning för Stina och hennes familj kommer hit ikväll. Ska bara äta och umgås lite. Det blir nog mys (Y).

/ Idaa

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen har du uppdaterat dig ! :D jaa, och det coola är att vi märkte det tillsammans ;) haha . puss <3

2009-07-04 @ 22:34:37
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0