min dag .

dagen började med att mamma , pappa och anna kom in med en hög paketer ! jag älskar att öppna paket ju :P ! jag fick iallafall en dvd , en bokhylla , tavlor , en blomma , ett par trosor , en tunika , en t-shirt , ett skärp , ett hårband , ett armband , ett piercing smycke så nu ska jag pierca mig :D . det var nog allt . kanske får mer ikväll , för jag vet mer saker jag ska få men inte fått än .


tunikan och skärpet jag fick :) .

efter det bar det av till skolan . hade ju innebandyturnering mot withala och mogärde i ekenäs idag . så vid kvart över åtta gick bussen till ekenäs . första matchen spelade vi tjejer mot withala , den vann vi med 2-1 :) . och jag gjorde en assist ! jag känner mig lite grym asså ;) . killarnas matcher höll jag tyvärr inte koll på när det gäller resultat . men våran andra match var ju då mot mogärde . den förlorade vi med 1-0 . men vi spelade inte lika bra som i den första matchen heller . när turneringen var slut stod vi landsbro som vinnare :D . men sen sa några att withala vann så jag vet inte riktigt vem som vann sen . men vi sa ju att huvudsaken är att ha kul , och det hade jag iallafall :D ! här kommer lite bilder från turneringen :) .


i omklädningsrummet .


bella och malin är heta ;) .


jaga lite mer nu då landsbro !


när vi kom tillbaka till skolan åt vi mat och sen fick vi gå på sista lektionen som var kemi :/ . var inte superkul , men när är kemi kul ?? vid två slutade skolan och vi fick gå hem :) .

nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem och börja med maten . får ju bestämma mat idag så det blev taco . MUMS ! det kommer kanske mer om idag sen :) . ha det bra så länge !

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du pierca dig? :D

2009-02-19 @ 21:22:09
Postat av: Anonym

vad ska du pierca dig? :D

GRATTIS ;D

2009-02-19 @ 21:24:29
Postat av: Anonym

Vart ska du pierca dig? <33



// Ellli

2009-02-21 @ 10:32:23
Postat av: malin <3

OMG .!



bildern på mig och bella är sååå fin HOOST hahha,



btw. ida du är gryymt söt , grattisgrattis (;

2009-02-21 @ 16:47:26
URL: http://sodamnsickofyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0