kalastajm

idag blev det ju kalas för mig ! hela släkten var här (nästan) . alla kusiner utan tre , farmor , farfar , gammelfarmor , mormor , morfar , maria , ulrika och klas . fick ju lite paket från alla med ,  jippi ! fick en lång kofta , en sån där midjekort kofta , två nagellack , en concealer , ett playstationspel , ett par skor , en fin tavla som johanna har gjort , ett par öronhängen och pengar .
sen fikade vi och åt den traditionella sjöstrand tårtan , kladdkaka ! mums !
efter några timmar åkte dom hem och jag satte mig och försökte fixa msn , men det funkar ju inte :@ . dvid fem över sex var det ju dags för one tree hill och gosspi girl . dom är så jävla bra :O ! nu ska jag nog plugga lite till på mitt föredrag , är nervös nu :S .
här är lite bilder från kalaset .

jag och johanna .



"tårtan" .



blåser ut ljusen , får bjuda på sig själv ;)

god natt ! puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0