första dagen i skolan .

idag började skolan igen efter sportlovet . helt okej faktiskt , förutom en massa läxor och att jag höll på att få ett av mina cpanfall under dagen men som tur är uppfann någon alvedon :) . jag måste bara tillägga att jag , bella , elin och gustav äger skolan :P . haha xD .

nu ska jag strax byta om för fotbollsträning :) . hur ska jag egentligen hinna med alla läxor och sånt nu när jag har börjat träna mer ? aja , det kommer nog gå , hoppas jag .

dagens kläder :)

dagens outfit :) . inget speciellt men .


Kommentarer
Postat av: Emily :D

Anfall? Vadå för anfall? :O

<333

2009-02-16 @ 17:55:52
Postat av: Emily :D

Anfall :O Vadå för anfall? <3

2009-02-16 @ 17:56:55
Postat av: bella

Du jag & gustav (Y) <3

2009-02-17 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0