090224

hello !

förlåt mig för dålig uppdatering idag , men jag har knappt varit hemma .
skolan idag var helt okej , några i klassen tänkte göra ett försök att få en viss lärare sparkad men det blev inte så sen eftersom vi hade en annan lärare på hennes lektion istället . annars hade jag , julia och ewa väldigt kul med julias parfym ! fy fan vad snygg pose du gjorde ewa ! haha ! på idrotten hade vi ju bad med , det är inte superduper kul precis men det duger väl . magnus tyckte iallafall jag var bra . och det är väl huvudsaken ?
efter skolan följde jag med felix hem . jag var hos han till jag stack till myresjö för träning . jag gillar verkligen inte grusbollarna ! dom är så osköna att det inte är sant . aja . . . jag kom hem från träningen vid niotiden ungefär , och nu är det plugg som gäller ! jag vill bara att det ska bli lov igen nu !

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0