090220

hello !

idag ringde klockan vid vanlig tid , men jag var tröttare än vanligt . gjorde mig i ordning och stack till skolan . väl i skolan började dagen med handledar tid med bara cissi eftersom camilla var ledig :S . elin , hanna , stina och ewa var ute och plockade skräp , då hittade elin en femtiolapp . mer om det kommer senare . vi hade sen so med magnus , men jag var så jävla trött så jag orkade inte lyssna så mycket , satt mest och spelade tetris xD . sen var det dags för idrott . vi hade redskap . jag klarade typ allt så bra som man kunde , men sen hade jag göra kullebytta och stå på händer kvar . jag lovar , jag satt nog i en halvtimma med den där kullebyttan ! jag vågade inte . var rädd att bryta nacken eller något . sen efter en halvtimma så sket jag i det eftersom en annan klass skulle ha idrott då . hur feg får man va ?!

nu kommer det om femtiolappen . en viss person sa i korridoren att han hade tappat en femtiolapp . just då råkade cissi höra det så hon gick ju fram till honom och sa att en i min klass hade hittat än och sa ju vem med . så han var ju på elin hela dagen om att det var hans femtiolapp ! så på matrasten gick jag , jesper , elin och david ner till affären för att dom skulle köpa något för femtiolappen och för att "han" tjatade hela dagen om att få tillbaka sin peng . de köpte för 25 kronor . de dom fick över växlade till  femtiöringar så att det blev femtio femtiöringar . sen gick de till honom och gav tillbaka hans femtio pengar istället . låter kanske inte så kul , men det var faktiskt kul xD . speciellt när elin blir förbannad ;) .

efter skolan hade jag träning vid halv fem . var riktigt kul idag , förutom att jag var så mätt att jag knappt kunde röra på mig ! på vägen hem gick jag med bella och becca . riktigt mysig pratstund !

har inte så mycket mer att säga just nu . kommer kanske mer sen :) .

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0