MYSIG DAG I BACKEN

Nu är jag hemma från skidbacken, eller egentligen kom jag hem för ca fem timmar sen. Johanna och Jonathan gjorde stora framsteg idag och det var riktigt roligt. I slutet ägde de ju alla i backen nästan! Och gissa vem jag såg där som åkte snowboard? Vår gamla klassförståndare Per! Haha! Ni minns väl honom, det hoppas jag iallafall!

När jag kom hem slängde jag i mig lite julmatrester och duschade. Sen drog jag upp till ishallen där Bella, Bella och Malin väntade på mig. U15 spelade, men frågan är hur mycket vi kollade egentligen? Jag vet iallafall att Boro förlorade, haha! Det var en trevlig stund med de tjejerna iallafall.

Nu sitter jag här med Bella och lyssnar på go musik och skriver med freak på msn, haha! Nej, nu ska vi inte vara taskiga. Då får vi kanske inte julklapparna som vi ska dela ut senare ikväll.

Här bjuder jag på lite bilder.

Anna och Jonathan gör sig redo för att åka ner i full fart.


Stekaren Klas!



Min sötnos som förgyller min dag!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag som tänkte åka idag, skit att jag inte gjorde de du! ;( <3

2009-12-27 @ 22:36:41
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0