JUL MED ELLEN OCH JULIA

Det blev ingen städning för mig idag. Så jag verkligen måste göra det imorgon eftersom jag ska ha hit folk. Efter maten så gick jag istället till Ellen för att hon, jag och Julia skulle fira liten egen jul. Jag fick en mössa av Julia och ett par ascoola örhängen av Ellen. Tack så mycket er båda!


Vår väldigt vackra julgran.


Fy vad vi åt, haha! Munkar, kladdkaka, chips med dipp, vattenmelon och pepparkaksdeg. Vi blir riktigt tjocka nu! Haha!


Ellen fick uppgiften som tomte.


Det är lite dålig kvalitet på bilerna, men jag skyller på min mobilkamera. Här är iallafall mina julklappar.



Nu sitter jag och kollade på älskade Victoria's secret fashion show 2009. Måste tillbaka till tven nu. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte du till dem?

va heter de?

2009-12-30 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0