091228

Hej!

Sen uppdatering idag. Förlåt för det. Jag vaknade väldigt sent idag för att vara mig faktiskt. Vid halv tolv vaknade jag! Då blev det frukost och middag typ direkt efter. Och nu är typ hela dagen redan förbi. Jag har iallafall rört på mig nu, var nyss ute med mamma och hunden i ca en timma. Skönt att få röra sig lite.

Nu resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Kalle och Eva kommer vid femtiden för lite fika och så, annars vet jag inte. Om någon har lust att göra något så hör gärna av er (A). Jag har iallafall fixat lite till nyår nu med. Tror jag iallafall, haha!
Fresten så fick jag julklapp från Bella igår med ju! En T-shirt och ett par öronhängen, tack så mycket för det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0