091226

Hej!

Idag blev det sen uppdatering. När jag vaknade idag på morgonen hann jag inte eftersom min syster stressade mig att bli klar. Vi skulle in till Vetlanda och shoppa på mellandagsrean. Jag fick iallafall min garderob lite uppdaterad, även om vi bara gick på Gina Tricot.

En vanlig svart tight tröja, en svart tröja med markerade axlar och ett par mörkblå stuprör.

När vi kom hem käkade vi lite, sen satte vi oss i bilen och så åkte vi till slalombacken i Sävsjö för att kolla på när Johanna och Jonathan åkte. Smarta som vi är så tog vi ju inte med oss våra egna skidor. Man fick väldigt lust att åka när vi väl var där sen. Imorgon ska vi iallafall åka har vi bestämt oss för.

Jonathan kommer i full fart.


Kalle fick hjälpa Johanna lite innan hon blev stadig på benen.

Nu ska jag ner till min kära familj. See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0