TRÄNING

Kom nyss hem från träningen. Idag var det något fel på mig. Haha! Jag har aldrig haft så mycket damp på en träning som jag hade idag. Fråga mig inte vad jag höll på med. Haha! Jag ska iallafall strax hoppa in i duschen, jag ska bara skriva ett mejl till halebop om min mobil. Jag hoppas de kan fixa den, annars är dem dödens!

Camilla ringde nyss till mig också. Först blev jag lite fundersam om vad hon ville mig, man vet ju aldrig om jag har gjort något. Haha! Men det var lugnt. Hon undrade bara om hon fick ta en del av det jag skrev i mitt brev till Mats och ha med det i talet imorgon som hon ska hålla för honom på minnesstunden. Det är ju bara positivt att hon gillade det jag skrev (A).

Nehe, nu ska jag slänga iväg ett mejl till Halebop. See you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0