090818

Jaha, sista dagen vi är lediga idag då. Hur känns det? För mig, inte bra. Jag längtar inte till skolan överhuvudtaget. Tyvärr så måste man ju gå. Får se vad man ska göra för att få njuta riktigt av den sista dagen.

Igår kollade jag och nästan hela 94laget på A-laget när de spelade en väldigt viktig match mot Ljungby. Landsbro ledde med 2-1 till det var typ 30 sekunder kvar, då kvitterade Ljungby. Det är så förbannat tråkigt att vi alltid gör så! Vi tar alltid ledningen, och sen tappar vi den i slutet. Alltid. Det är något vi får träna på.

Om ca 1 timma lyfter Annas plan till USA. Då får hon sitta i planet i 12 timmar. Jag kommer sakna henne! Have fun! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ida är bra :D<3

2009-08-18 @ 16:12:02
URL: http://rebeccafridsall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0