090812

Hej hej hallo!

Igår mådde jag inte alls bra. Jag hade feber, ont i huvudet, halsen och örat + att jag var dålig i magen. Trots det så tog jag mig in till stan tidigt på morgonen eftersom att jag skulle klippa mig vid kvart i tio. Jag blev iallafall nöjd. Efter det gick jag på stan med mamma en stund. Jag höll typ på att tuppa av ibland, haha, men jag klarade hålla mig vaken. Lite köpt fick jag också, tur att något kan hålla en glad iallafall. Det blev ett par pissetofflor från Adidas, ett vanligt svart boxerlinne från Gina Tricot och en supermysig kofta från Gina Tricot.

Koftan jag köpte.

När jag kom hem gick jag och la mig direkt i soffan och läste nya Solo som jag också köpte. Det blev även lite One Tree Hill tittande. Gud vad jag älskar det programmet!
Jag blev lite piggare på kvällen, då jag var ute och gick med Ellen och Julia. Vi stannade på fotbollsplan där vi satt och pratade och dampade. Vi gick hem till Felix efter en stund för att leka med hans kattungar. Haha! Vi älskar kattungar!


Vi får se vad jag gör idag. Just nu sitter jag och underhåller Anna medans hon bakar bröd och sen ska jag underhålla henne när hon rensar sin garderob. Vad har man inte syskon till? Jag ska också rensa min garderob sen och slå in Ellens paket så hon kan få dem någon gång.
Ikväll spelar 95:orna DM-kvartsfinal tror jag det var, hemma mot Hovshaga! Kom dit klockan sju, som jag ska göra och peppa dem till seger.
Det blir nog en ganska bra dag trots allt. ♥

Kommentarer
Postat av: izabella

yes, VI SKA VINNA :D <3

2009-08-12 @ 11:22:58
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0