Vårvandring

Idag var det vårvandring i skolan . Innan vi gick körde vi lite hänga gubbe med Cissi . Jag klarade ut sista ordet . Jag äger (Y) ! Vid kvart i nio gav vi oss iväg på vår promenad till Ljunganäs och tillbaka . Jag hade med mig vovven eftersom Magnus tyckte jag skulle ha det . Efter ett litet tag stannade vi och fikade lite en liten stund . Sedan gick vi vidare . Vi var framme vid maten ungefär kvart över tio då vi satt och väntade . Därefter fick vi skinksallad , fralla och sås . Mycket gott tycker jag (Y) . Lät även Issa hälsa på Magnus hund . Hur feg får en hund va ? Issa var livrädd , så hon hade svanen mellan benen och tjöt så fort Magnus hund nosade på henne xD . Vi fortsatte gå hemåt sedan . Jag gick med Bella , Jesper och Emelie . Var trevligt . Vi kom hem vid ett-tiden så då gick jag hem . Det blir inga bilder eftersom mitt jävla internet cpar !!

Nu sitter jag här och vet inte alls vad jag ska göra ikväll :S . Hur tråkigt som helst ! Vill åka in till stan eller vad som helst ! Jag behöver något att göra NUU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0