Underbar dag

Än så länge så har dagen bara varit super och ännu mer super (okej , lite dålig , men det koncentrerar vi oss inte på nu) . Dagen började ju med att vi åkte in till stan . När jag och några andra gick mot bussen så stängde de dörrarna och började köra . Vi trodde ju att bussen skulle åka ifrån oss . Alla som var i bussen bara kollade på oss och skrattade . Förstår det för det borde sett ganska dumt ut . Iallafall så vi fick ju typ panik och visste inte vad vi skulle göra , men sen så hade ju bussen bara kört fram lite för att en sopbil skulle komma förbi . Så vi kom ju med bussen ändå .
När vi kom till stadshuset så satte vi oss i någon stor sal som jag inte kommer ihåg namnet på . Där satt vi n stund och så var det två stycken som pratade om Vetlanda komun och så . Det var så tråkigt att jag höll på och dö . Jag orkade inte lyssna , så jag satt otrevligt nog och smsade istället . Efter stadshuset spatserade vi vidare till ungdomsmottagningen . Där snackade vi om könssjukdomar och annat sånt . Pga promenaden var jag lite piggare så jag orkade lyssna denna gången . Där var det ju lite trevligt ja . Klockan tickade på och så for vi hem till Landsbro .
Tillbaka på skolan så satte vi oss och spelade några omgångar kort eftersom vi hade två timmars rast . Efter en liten stund tröttnade vi och så gick vi ut i den sköna solen . Underbart väder ! Det är sjukt vad härligt det är !
Klockan halv två började hemkunskapen . Vi gjorde creps . Jag jobbade med Julia och våra blev hur goda som helst ! Bra jobbat Julia ;) .

Nu sitter jag här och är mätt och funderar på vad jag ska hitta på . Ska nog ut och springa en liten sväng snart och sen ska jag kanske baka med (A) . Ikväll blir det nog att kolla på lite fotboll om jag har lust . Annars får ni gärna höra av er ! Kram <3


Dagens outfit .
Blus - Bondelid
Jeanstights - Gina Tricot
Skor - Abrahamsons skor
Armband - Kicks , present och Annas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0