Träning .

En tallrik med flingor och mjölk , en macka med skinka och paprika och min medicin har precis slinkit ner i min mage nu efter träningen . Hade kondition och styrka idag på träningen . Jobbigt som in i var det iallafall ! Mina ben kommer vara helt döda imorgon . Började som vanligt med fyra varv runt planen för att få prata av oss få lite uppvärmning . Efter det blev det doppboll en stund . Det blev lite en mot en efter doppbollen , och som vi alla vet är det inte lite jobbigt för benen ! När benen var lite möra efter en mot en körde vi styrka , situp , armhävningar och 90grader (två och två) . Benen var då ännu mer döda . Självklart blir det då lite österlöpning med . Så imorgon kommer jag vara död !

Annars blir det Växsjö imorgon med Anna och Robin . Skoj ! Shoppa och ha lite trevligt med dem .

God natt alla ! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0