Promenad och cykling .

Idag första lektionen kollade vi färdigt på "den femte kvinnan" . Den var helt okej , inte den bästa film jag sett , inte heller den värsta . När texten i slutet av filmen rullat färdigt ville Camilla snacka med oss om en viktig sak . Ni flesta vet nog vad det handlade om . Blev faktiskt ganska spänt i klassrummet , många arga och mycket diskutioner . Vi får väl se om det blir någon förbättring , eller så händer det inget och så blir det mer diskutioner och skit . Den lektionen var 20 minuter längre än den skulle så vi fick bara en halvtimmes mattelektion . Ganska skönt det med faktiskt . Därefter hade vi 25 minuters rast , då det blev kortspel och sedan engelskalektion . På lunchen gick vi och åt direkt och sedan satte vi oss ute mot den varma väggen i solen . Hur skönt väder som helst ! Kikade in lite boys som spelade fotboll , men det var bara sjuor ändå . Haha ! Sista lektionen sen var det ju inriktning . Jag , Elin och Julia var ute och gick . Vi var även hemma här och hämtade hunden så att hon kunde bli rastad . Vi var ute i typ en timma och tjugo minuter eller något kanske . Cyklade sedan hem med hunden . Första gången jag cyklar med henne . Det gick ju hur bra som helst ! Bilderna är inte 
så bra eftersom de är tagn med min mobil .

Sitter mot skolväggen och solar .


Cyklar med issa .


Imorgon är det vårvandring , funderar på om jag ska ta med mig hunden då . Magnus tyckte ju jag ska det eftersom han ska ta med sig sin . Får se vad mamma tycker med . Annars ikväll blir det kanske gymnasiet . Blir det inte det så ska jag göra mig lite valborgsfin . Typ måla naglarna , ha fotbad och lite annat smått och gott .
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ickis kommer att döda dej för den där bilden ;) och jag kan inte påstå att jag tycker den var speciellt snygg jag heller ;D <3

2009-04-30 @ 10:16:20
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: Anna

Går det cykla med henne ?

2009-05-01 @ 22:54:38
URL: http://annasjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0