näst sista dagen

Nu var näst sista dagen på dagis avklarad . När jag kom tillbaka från lunchrasten var Sandra Josefsson där och läste för barnen . Hon gick hem efter en liten stund och då var det påskpyssel som gällde . Jag pysslade lite kycklingar . Ni ska få se lite bilder från igårs påskpyssel . Vid två gick jag ut med 5 och 6 åringarna , då var det gympa som gällde . Var lite småkul sådär . Vid halv tre var det som vanligt mellanmål , och när alla ätit upp gick vi ut med alla barnen så lekte vi . Jag tror faktiskt jag kommer sakna alla ungarna . Har faktiskt varit skitkul ! Ska baka något som jag ska ge dem imorgon , men vad är frågan ? Hmm .

Nu sitter jag här och lyssnar på Rix FM . Snart ska jag äta och sen ikväll blir det träning . Ska se om det gör ont i ljumsken eller inte , förhoppningsvis får jag ju spela i helgen , men då måste jag ju träna !


Fullt pysselbord .


 


Mina kycklingar :P


Kommer säkert mer ikväll . Have a nice day ! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0