090415

För det första vill jag gratta min hund Issa som fyller två år idag ! GRATTIS !



Dagen idag har jag väl inget speciellt att säga något om . Jag fick ett cpryck på tyskan . Jag nästan skrek åt Monika : nu hoppar jag fan av tyskan ! Det är så jävla tråkigt att jag dör ! Hon tittade på mig som att jag är störd , men det får jag väl ta . Hatar det verkligen ! Inriktningen sööög ! När jag kom hem stekte jag kassler och åt mig mätt . Vid sex var det första grästräningen med 94-laget . Den var inte heller så kul , iallafall inte spelet . Gud vad dåligt vi spelade ! Aja . Imorgon är det kort dag i skolan , skönt !

Bara för att jag är snäll ska ni få en bild på min piercing . Den ser kanske cp ut på bilden men aja :P .


CPBILD .


Ha en fortsatt trevlig kväll alla ! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0