090409

För en gångs skull kunde jag sova länge på morgonen . Måste säga att det var väldigt skönt ! Hur mår ni annars då ? Jag mår själv fin fint .

Får se vad jag hittar på idag . Skulle egentligen varit med Matilda idag , men hon kunde inte nu så jag får hitta på något annat . Ska iallafall snart vara lite snäll mot mamma , så jag ska städa huset . Typ dammsuga och torka golven , göra lite påskfint helt enkelt . Sen ska jag packa och skriva färdigt praouppgiften idag med .

I eftermiddag får man hoppas på att det kommer lite söta påskakärringar med . De är alltid så himla söta ju ! Har lite lust att gå själv . Tyvärr får jag nog ingenting om jag plingar på hos någon . Önskar att jag ahde en lillasyster eller något som jag kunde gå med !

Nej , nu ska jag städa innan pappa hinner hem . Ha en trevlig skärtorsdag !

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0