ONSDAGSSHOPPING

En ganska vanlig skoldag idag var det som gällde. Vi hade ju mutligt prov i historia idag på morgonen, och jag tror det gick bra! Hoppas! Efter skolan gick jag ner till stan för att shoppa lite födelsedagsgrejer, men jag fick med mig lite hem till mig själv också, upps! ↓

Magtröja - JC


Nagellack färgerna 227, 228 & 009 - Depend

 

Byxdress - H&M

 

För en gångs skull blev jag lycklig av regn, och det var innan idag. Jag kännert att snön behöver försvinna nu, men istället ställer vädret om sig till snöstorm, typiskt! ♥



Kommentarer
Postat av: mb

Åhh, denna slänga jag också ett öga på idag faktiskt :) och magtröjan är himla härlig att ha på sig måste jag få tillägga ;)

2011-03-09 @ 18:23:29
URL: http://majabergkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0