INTE MIN DAG...

På morgonen hade vi samhällslektion, och det var väl inget med den. Men efter maten gick jag, Linda, Matilda och Natta till café Stjärnan och fikade. Efter det gick jag och Matilda till stan för vi skulle fixa lite födelsedagspresenter. Först gick vi till H&M, och när Matilda skulle betala funkade inte hennes kort! Så vi fick gå till en bankomat för att ta ut pengar. Vi gick inte direkt tillbaka till H&M, utan vi gick till Gallerian. Inne på Gina när jag skulle betala, tror ni inte att mitt kort inte funkade då eller?! Matilda testade på Kappahl också, men det funkade inte där heller. Så vi gick tillbaka till bankomaten, tog ut pengar och gick till H&M. Där testade jag ett par chinos, och de som låg innanför dörren kostade 99kr. Billigt tänkte jag och testade ett par som låg precis bredvid. När jag kom fram till kassan så kostade de 299! Så det blev inget med dem. Sist gick vi tillbaka till Gallerian där vi fick betala kontant. Vi har sprungit ett antal gånger fram och tillbaka genom stan idag! ♥
Bilder från caféet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0