I FEEL THAT

Samhällsprovet idag var verkligen svårt! Jag hoppas på ett G i alla fall, mer behöver jag inte ha på detta provet, men det skadar ju inte (a. Efter provet tog jag, Matilda, Linda och Natta en promenad i vårvädret och piggade upp oss lite. Ganska duktigt av oss faktiskt! På sista lektionen som var geograi, skulle vi berätta lite om olika "platser" typ öken, regnskog, tundra mm. Det vet jag inte riktigt hur det gick, får hoppas på något bra! Klarar snart inte av läraren längre, jag skojar inte!

 

När jag kom hem innan satte jag mig framför Top Model som jag inte såg i måndags. Taggar måndagens program då det är final, men jag är nästan säker på vem som vinner. Det återstår ju att se! Jag ska ta det riktigt lugnt fram till träningen nu eftersom vi inte har något mer att plugga på denna veckan. Skönt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0