HEMMAKVÄLL

Det blev uppdatering nu istället för precis när jag kom hem, men jag blev så otroligt trött när jag kom hem så jag orkade faktiskt inte.

 

Hur som helst så åkte vi ju till Lindsdal för match. Vi förlorade matchen med 4-2, men spelet var bättre mot vad det varit innan, så det är bara att bygga på det nu. Själv fick jag spela forvard, och det var ju inte en vana precis, men jag försökte att göra mitt bästa.

 

Nyss var det ju final i Melodifestivalen med. Personligen tycker jag väl inte att det var den bästa låten som vann, men det var inte den sämsta. Ett okej resultat alltså!

 

Nu ska jag faktiskt lägga mig. Imorgon är det match igen + att det är en speciell dag imorgon! Men det berättar jag mer om då. God natt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0