1 ♥

Idag är det ett år sedan en väldigt söt, lång brunhårig kille kom hem till mig för första gången. Efter någon månads smsande/pratande i telefon bestämde vi oss för att träffas, och det ledde till det här. För exakt ett år sedan idag blev det Johannes och jag. Jag har nog aldrig träffat en kille som är så omtänksam och pålitlig som han är. He's amazing! Jag är så glad att det är vi, och han får mig alltid att le hur nere jag än är. Världens finaste pojke i mina ögon! Det är svårt att hitta något dåligt med honom måste jag säga. En helt underbar kille! Jag älskar dig Johannes Nilsson, tack för ett av förhoppningsvis många fina år med dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!!! :)

2011-03-14 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0