IT'S MY DECISION

Min kvällsmat blev smoothie igen. Det blir nog nya grejen för mig! Sen har jag varit lite snäll och satt på inspelning till Anna och pappa på deras favoritserie, House. Måste ju fjäska lite om jag behöver dem någon gång, haha! Det där lät illa, jag ville faktiskt bara vara snäll. Klockan är faktiskt inte så mycket, men jag känner redan för att hoppa i säng och sätta på ett avsnitt och min favoritserie, jag behöver nog inte ens nämna namnet längre! Så vi hörs imorgon, god natt! ♥
Coolaste ungen ever! Blir att småle åt hur söt han är framför min TV nu!

Kommentarer
Postat av: Anna Sjöstrand

Åh tack Ida! Jag var typ knäckt innan för att jag glömt sätta på det på inspelningen :) .

2011-02-08 @ 23:03:56
URL: http://annasjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0