INGEN MOBIL & BÖTER

Det har varit en riktigt slappardag idag. Jag har suttit vid The Sims nästan hela dagen. Jag har i och för sig käkat och varit ute med hunden med.

 

Ikväll var det träning med. Jag var helt bombsäker på att den började vid 19, med vid kvart i ringde pappa och frågade vart vi var. Då började ju träningen 18.30 så klart, så vi fick böter för våran försena ankomst. Sen funkar det inte att ladda min mobil, och den funkade ju knappt innan heller. Så nu har jag ingen mobil, jättekul, verkligen. Eller inte. Men jag får väl överleva fram till Mars om ingen annan har en mobil som inte används där hemma? Hade ju varit bra! Så kom ihåg att jag är okontaktbar genom mobilen nu (a. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0