A GOOD DAY

Jag har haft en riktigt bra dag hittills! Den är ju inte slut än (a. Jag har fått många fina paket och en massa söta gratulationer, tyvärr har jag inte kunnat svara till de som smsat eftersom det inte funkar att svara på den mobilen. Förvånad? Inte ett skit... Hur som helst så kom ju släkten och Johannes på eftermiddagen. Så dagen har nog inte kunnat bli bättre faktiskt. Innan jag ska krypa ner och mysa med Johannes ska ni få lite bilder med! ♥
Paketbordet!



Me!




Tårt-time!


Min Johannes ♥


Tre linnen, jeansskjorta (råkade visst bli på bild igen) & tofflor.


Volymemaster, digital fotoram, klocka, presentkort, armband, pärlplattor & smink.


Underbar ros från underbar pojke 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0