ONÖDIGASTE SKOLDAGEN EVER

Vilken onödig dag! Jag hade inte behövt åka till skolan. Vid 9 hade vi ju skolfoto, men det blev ju inte något att hurra för. Efter det hade vi ju inte lektion för än vid 12. Så jag, Matilda, Linda och Natta gick ner på stan och kikade lite. Vi skulle ätit på Chili Thai, men det öppnade inte för än halv 12, så det blev pizza istället. Jag fick även med dig två småsaker hem, det vill säga ett par öronhängen och en primer. Vid 12 fick vi gå runt till olika partier och lyssna på vad de hade att säga, och det var då inte mycket! Helt totalt onödigt, det gav mig ingenting. Sen sist hade vi geografi i 20 minuter. Ni förstår vad jag menar med onödig dag va? ♥

Så här road var jag av partierna!


Mina köp.


Kommentarer
Postat av: malinwirebrand '

jag älskar dig min bästis ! <3

2010-09-16 @ 08:49:11
URL: http://malinwirebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0