ONE DAY IN MY LIFE

Så var man tillbaka i skolan efter ännu en helg. Dagen började med att jag och Linda tog den sena bussen in eftersom vi har sovmorgon idag. När vi närmade oss kyrkan där vi hoppar av tryckte vi ju självklart på stopknappen, två gånger till och med, men busschaufören körde vidare till stationen. Han stannade inte! Så det började med att Linda och jag fick gå extra långt till skolan denna kalla morgonen. Därefter hade vi ju inte precis den roligaste lektionen, men historian rullade ändå på bra. Efter första lektionen var det lunch. När det var ca 10 minuter kvar av lunchrasten smsade Matilda med Jakob. Snacka om klockren kille!

Jakob: Kom till Gallerian!
Matilda: Men vi sitter i matsalen och äter.
Jakob: Helvete! Jag glömde maten!

Haha, så kan det gå! På Svenskan snackade vi bara om hur man skriver ett referat och på musiken fick vi spela piano. Jag och Jakob jobbade ihop. Kanske inte det bästa paret, för ingen av oss kunde någonting, haha! Sämst var vi! Sist hade vi en tråkig samhällslektion. Underbara måndag... ♥

Kungen själv spelar piano ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0