HOS JOHANNES

Skoldagen idag var ganska slapp. Först hade vi matte, och eftersom denna kursen inte är så svår hittills så blir man klar snabbt. Sedan hade vi tyska, och även där blev jag, Matilda och Jakob klara snabbt. Därför satt vi halva lektionen och bara slappade. Sista lektionen hade vi geografi. Där hade vi bara ett läxförhör, fast vi fick använda våra böcker (a. Vid 12.00 hade vi skolval, och jag hade ju ingen aning om vad jag skulle rösta på, men sen blev det som det blev. Vi slutade ju vid halv ett idag, så jag och Matilda gick och käkade på Chili Thai. Snacka om gott! När vi var mätta gick vi lite på stan innan vi tog bussen till Åseda. Jag lovade mig själv att inte köpa något, fast det blev lite ändå. Sen hämtade jag ut Johannes sexmånaders-present, vad det är får ni se när jag har gett det till honom.
MMMMM!

Snygging!
Nu sitter jag här i Johannes säng och har lite småtråkigt. Han åkte och tränade nu och kommer inte hem förän runt åtta kanske? Kul... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0