6 MÅNADER!

Yes box, hela sex månader har gått sedan jag och Johannes blev tillsammans. Jag vill bara säga hur lycklig den killen gör mig och att jag älskar honom så sjukt mycket! Han är bäst! Ställer alltid upp för mig och jag kan verkligen vara mig själv med honom (a. Jag skulle kunna skriva en mil lång text om honom, men den behöver inte ni alla se, utan den får han privat ;). Jag älskar dig Johannes Nilsson ♥






Sist, men inte minst, en video från Johannes avslutningsshow där han och hans kompisar mimar och dansar. Lite får han bjuda på sig själv (a. Lite dålig kvalité i början, men den fixar sig efter några sekunder. För er som undrar så är Johannes den enda med långarmat, teehee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0