100921

Grattis till Anton som fyller 16 år idag!

En bild på mig och Anton i åttan tror jag?

Idag började man dagen med fotbollsträning. Äntligen har jag någon att va med nu, eftersom min älskade Bella började idag! Toppen tycker jag :). Direkt efter fotbollsträningen var det dags för lite idrott och Coopertestet. Det gick faktiskt bra för mig! Visserligen var banan bara 2,4km, men jag tycker det gick ganska bra ändå? Sprang på tiden 9.20. Det betyder också att jag var snabbast i klassen, uh, stolt! Haha! Hur som helst så var resten av dagen bara seg med en massa tråkiga lektioner. Men nu ska vi inte ha några sura miner, för imorgon är det STUDIEDAG! Underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

dagen innan skolavslutningen, i sjuan! det var ju då vi tog så sjuuuuukt många kort :D

2010-09-23 @ 17:41:39
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0