100914

Idag har jag namnsdag, grattis kanske? Haha!

Usch för den här dagen säger jag bara. Den har varit åt skogen! Jag har varit sjukt trött hela dagen och först hade vi ju fotbollsträning. Den vill jag inte säga något om eftersom den gick åt skogen! Därefter hade vi en helt meningslös idrottslektion. Sen var det mat, och den var svinäcklig! På matten var jag klar efter 20 minuter, så i 40 minuter satt jag bara och glodde helt meningslöst. Sen hade vi en lång rast igen innan det var mentortid som vi inte gjorde något speciellt på. Meningslös dag! Jag tänkte att jag kunde åka hem tidigare eftersom geografin var inställd idag, men då får jag reda på att vi skulle ta kort med fotbollsgymnasiet vid 15.20, så jag kunde inte åka hem tidigare. Bara för det vara jag osminkad och hade mjukiskläder idag, underbart + att jag fick stå i mitten! Efter skolan gick jag på stan lite och shoppade trosor + puder. Bussen hem skulle gå vid 16.46, men när jag kom till busstationen 16.35 så gick bussen! Jag missade den. Därför gick jag till mammas jobb, men jag gick en omväg eftersom jag inte hittade. Snacka om min otursdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0